Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Yleinen huijari topic
Motorfreaks Foorumit > Muuta > Off topic
dEnA
Tommi aura topicin innoittamana kysyn nyt tällaista.

Itselle tapahtui pari vuotta sitten tällainen kuin että olin silloin kesätöissä lapinjärven koulutuskeskuksella, tuttavallisemmin sivarikeskuksella. Olin ulkohommissa ja siellä oli luonnollisestikin sivareitakin. Kuinkas sattuikaan opin jopa suvaitsemaan joitakin näistä (tongue.gif) ja jossain vaiheessa tulikin esille että tämä yksi kaveri hommaa halvalla läppäreitä venäjältä. Oli sattumoisin menossa sinne ensi viikonloppuna, eli minulla oli pari päivää aikaa miettiä.
Halusi puolet rahoista ennakkona koska tuota ei kuullemma kiinnostanut sitten trokata sitä jollekin muulle jos minä en lunastaisikaan konetta.
Kaveri ei vaikuttanut olevan kiinnostunut rahoistani ja olin muutenkin saannut kuvan siitä että tuo pärjäisi ekonoomisesti aika hyvin ilman minun rahojanikin.
Noh kuinkas ollakkaan läppärin toimitus viivästyi, tuolla oli toki kaikenmaailman selityksiä. Hassua teki sen että vastasi soittoihini, tai jos ei niin soitti jopa takaisin !
Kunnes sitten pari kolme kuukautta tapahtuman jälkeen, ei vastannut puheluun niin lähetin sille vähän kielteisemmän sävyisen viestin käskien palauttaa rahani tiettyyn päivämäärään mennessä. Vastasipa tämä herra tähänkin viestiin ehkä hieman ärsyyntyneenä mutta lupasi että tulen saamaan rahani.
Tämä oli viimeinen viesti minkä tulin saamaan sillä seuraavan kerran kun yritin soittaa numero oli poissa käytöstä.

Minulla oli laillinen velkakirja joka tehtiin rahojen luovutus hetkellä, näinkin tuo vakuutti minut ettei minun rahat kiinnosta. No otettiin yhteyttä ulosottotoimistoon ja sieltä sitten ilmoittivat että tältä kaverilta ette tule mitään rahoja samaan, on nimittäin ollut ulosotossa jo 5 vuotta tuloksetta :/
Sitten vaan poliisilaitokselle ja rikosilmoitusta tekemään, tämä siis joulukuussa 2005.
Nyt 23.1 07 oli oikeudenkäynti tapahtuneesta, mies tuomittiin maksamaan rahani takaisin laillisine korkoineen. Oli jätkä muuten lusimassa
Arrriii
No entinen kaveri tarvitsi pikkasen rahaa ja tyhmänä menin luottamaan, piti olla pika laina, onneks oli pienestä summasta kyse. Piti aina olla huomenna ja niin edelleen ne rahat. Sain lopulta osan rahoista mutta on se vieläkin pari kymppiä auki mutta opinpahan jotain tärkeetä ainaki...osittain nakertaa mutta kun tiedän mimmosta sen äijän elämä on nykysi nii en kyllä kadehdi...taitaa olla tyyppi vähän ikävämmille tyypeille velkaa suuria summia, näin kertovat kaupungin huhut.

Edit: dena tuohon sun huijaukseen ett taitaa jopa olla kalliimpia läppärit yms elektroniikka sälä rajan toisella puolen kun sinne päin tuota taidetaan täältä viedä, ainakin vanhempia laitteita. Hyvä että älysit tehä velkakirjan. Toinen juttu auton osissa ett moottoreita moni venäläinen ostaa täältä. Aika outo homma kun vois nopeesti luulla että siellä on kaikki halvempaa.
keksu
joku mulkku yritti saada rahoja etukäteen nettivaraosassa kun oltiin vaihtamassa soittimia sen kanssa sovittiin sitten että samaan aikaa matkahuoltoon paketit eipä sälli kyllä sitä mankkaa ollu laittanu menemään vaikka niin väitti soitin matkahuoltoon varmaan 6 eri paikkaan ei ollu lähetystä=(( kannattaa varoa kaverin nimi on TOMI VASTOLA....... loppu hyvin kaikki hyvin!
Astrax
Tässä yks tapaus...varokaa jos tulee vastaan!

Käyntikortti smile.gifi

Aiheeseen liityviä linkkejä.

Linkki
Linkki
Linkki

Aika mahdoton kaveri ku lukee noita volvolandian juttuja...ei voi muutakuin ihmetellä
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.