Itselle tapahtui pari vuotta sitten tällainen kuin että olin silloin kesätöissä lapinjärven koulutuskeskuksella, tuttavallisemmin sivarikeskuksella. Olin ulkohommissa ja siellä oli luonnollisestikin sivareitakin. Kuinkas sattuikaan opin jopa suvaitsemaan joitakin näistä (
Halusi puolet rahoista ennakkona koska tuota ei kuullemma kiinnostanut sitten trokata sitä jollekin muulle jos minä en lunastaisikaan konetta.
Kaveri ei vaikuttanut olevan kiinnostunut rahoistani ja olin muutenkin saannut kuvan siitä että tuo pärjäisi ekonoomisesti aika hyvin ilman minun rahojanikin.
Noh kuinkas ollakkaan läppärin toimitus viivästyi, tuolla oli toki kaikenmaailman selityksiä. Hassua teki sen että vastasi soittoihini, tai jos ei niin soitti jopa takaisin !
Kunnes sitten pari kolme kuukautta tapahtuman jälkeen, ei vastannut puheluun niin lähetin sille vähän kielteisemmän sävyisen viestin käskien palauttaa rahani tiettyyn päivämäärään mennessä. Vastasipa tämä herra tähänkin viestiin ehkä hieman ärsyyntyneenä mutta lupasi että tulen saamaan rahani.
Tämä oli viimeinen viesti minkä tulin saamaan sillä seuraavan kerran kun yritin soittaa numero oli poissa käytöstä.
Minulla oli laillinen velkakirja joka tehtiin rahojen luovutus hetkellä, näinkin tuo vakuutti minut ettei minun rahat kiinnosta. No otettiin yhteyttä ulosottotoimistoon ja sieltä sitten ilmoittivat että tältä kaverilta ette tule mitään rahoja samaan, on nimittäin ollut ulosotossa jo 5 vuotta tuloksetta :/
Sitten vaan poliisilaitokselle ja rikosilmoitusta tekemään, tämä siis joulukuussa 2005.
Nyt 23.1 07 oli oikeudenkäynti tapahtuneesta, mies tuomittiin maksamaan rahani takaisin laillisine korkoineen. Oli jätkä muuten lusimassa