Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Mistä saat visiosi
Motorfreaks Foorumit > Yleinen > Yleinen Auto keskustelu
Arrriii
Oletan ettei kovin moni toisia matki niin mistä tulee nämä muokkaus ideat? Iskeekö idea kuin salama, onko pitkän suunnittelun/miettimisen tulosta, tekeekö joku muu puolesta vai jokin muu tapa?

Itsellä on sekä päähänpistoja että suunnitelmien tulosta. Tosin ideoitakin on paljon mutta vain muutama on käytännössä tullut.
dEnA
minulla nyt ei ole pahemmin visiot kerennyt autoon asti eri syistä johtuen. Suunnitelmia on silti aina.
Minun kohdallani ainakin kehtaan tunnustaa että kaikki on enemmän tai vähemmän matkimista. Oman kädenjälkeä kun tuossa nyt ei pahemmin ole. Väittäisin että on aika yleistä muutenkin. Saa jo olla aika erikoinen auto ettei sitä olisi nähty aikaisemmin.
Kait sitä näkee eri autoissa asioita mistä pitää ja soveltaa jotain niistä mistä itse pitää..
Toivottavaahan se tavallaan olisi ettei matkittaisi, tahtoo vaan olla aikas vaikeata jo.
Uni
luovaa hulluutta
Master_Of_Orion
Itse en varsinaisesti suunnittele tuunaavani autoani, kuten toisaalla olikin puhetta, enemmänkin kokonaista ajoneuvoa, tosin se on enemmän tai vähemmän mahdottomuus...

No, omat visioni tulevat useista eri lähteistä:

Jonkin verran valmiista ideoista, Useimmat joistakin toisista sovelluksista, ja osa on pelkkää mielikuvituksen tuotetta. Omasta mielestäni autosta, tuunattuna tai täysin itsetehtynä, saa parhaimman silloin, kun se suunnitellaan jonkin teeman mukaan alusta loppuun pienimpiäkin yksityiskohtia myöten. Tällöin tyyli on yhtenäinen ja ajatus selvä... smile.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.