Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Driftausta
Motorfreaks Foorumit > Muuta > Kuvat ja Videot
RTB
Wade Odrey Drifting

Aika taidokas kaveri eikä ole edes japanilainen smile.gif
Master_Of_Orion
Olen tainnut lähettää tämän joskus aikaisemminkin, mutta mielestäni eivät suomalaisetkaan ole loppujen lopuksi hirveän huonoja tuossa lajissa: Drifting in Finland smile.gif
RTB
En oo kyllä juuri tätä videota vielä laittanut. Toi truck drfiting on kyllä uus juttu mulle ja propsit helvetinmoisesta perseen heilutuksesta ton kokosella ajoneuvolla..kerran nähnyt ihan liikenteessä kun YTV bussi vetää koko mutkan törkeessä linkussa ja olin ite valoissa WTF ilme päällä. En tiedä menikö vahingossa vai tahalteen mutta sitä pysty sanoo jo driftaukseks ja oli siis talvi joten ei ollut bussia viritelty wink.gif
Master_Of_Orion
Tuon olisin minäkin halunnut nähdä, että n.20-tonninen julkinen kulkuneuvo tulee kaarteesta kylki edellä... biggrin.gif Mitkäköhän olivat kuljettajan saati sitten matkustajien tuntemukset? laugh.gif

Mitä tulee tuohon suomalaiseen driftingiin, niin kieltämättä olisi mielenkiintoista nähdä tuo paikanpäällä. Tuo vaikuttaa kilpanupilta ja niiden suoritusarvot ovat varsin hyvät: paino n. 5-7 -tonnia, tehot siellä 1000-1500 hevosvoiman välissä ja vääntö ilmeisesti muutama tuhat newtonia. Huippunopeus kisakäytössä on rajattu 160 km/h. Tehopainosuhde on tuolle järkäleelle älyttömän kuuloiset ~150-250 hv tonnia kohden, eli rivakan perheauton ja urheilullisen auton välimaastossa... -Raakaa voimaa! wink.gif
RTB
Jaa voi olla et takapenkiläiset ovat pitäneet kaiteista kiinni smile.gif Joo tommonen truck voiski pitää aika hyvän kuuloista meteliä ja ois mahtava livenä päästä näkemään/kuulemaan. Ohhoh onpa noissa potkua, oon aina tienny että näissä on hiukan enemmän ku normi kilpavehkeissä mut noi lukemat on jo älyttömät.
Master_Of_Orion
Tosiaan, nuo ovat melkoisia voimanpesiä. Niissä on tosin haittapuolensakin, toisinaan tehoa otetaan ahtamalla niin paljon, että puristussuhde joudutaan laskemaan huomattavan alhaiseksi. Puristussytytteisen moottorin kylmäkäynnistys saattaa muodostua ongelmaksi, kun kylmä kone ei kykene puristamaan ilmaa riittävän pieneen alaan, jotta ilman lämpötila nousisi polttoaineen itsesyttymispistettä suuremmaksi: http://www.youtube.com/watch?v=GAZS6D7g3aE

Mutta törmäsimpä vielä tämmöiseenkin videoon blink.gif :

Haitaribussi

Oliko kyyti yhtä hirvittävän näköistä kohtaamassasi linjurissa kuin tuossa?
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.