Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Enzo Ferrari ranskassa 363 km/h on huippunopeus
Motorfreaks Foorumit > Yleinen > Yleinen Auto keskustelu
Mikko Ha83
dry.gif

Enzo Ferrain kyydissä ranskassa katso video tästä linkistä >>> http://www.youtube.com/watch?v=wHrGM57fKuo

Master_Of_Orion
Tuossa kun tuumailit tuota moottoritien avaamista, niin et kai itse ajatellut päästellä moisia nopeuksia liikenteen keskellä? blink.gif

Totta puhuen melkoista haipakkaa tuo reilu kolme ja puolisataa kilometriä tuntiin on. Olitko peräti itse kyydissä? smile.gif
Mikko Ha83

sad.gif

En ollut itse kyydissä, oli kiva video Enzo ferrarista.
dEnA
Aika hurjaa menoa. Villisti kiihtyy johkuu 250 kmh nopeuteen tongue.gif
Mikko Ha83
QUOTE(dEnA @ 20 Nov 2008 - 16:56)
Aika hurjaa menoa. Villisti kiihtyy johkuu 250 kmh nopeuteen tongue.gif
*

Tarkotiit varmasti että Enzo Ferrari kiihtyy aina 363 km/h on huippunopeus!
dEnA
ei vaan tarkoitin että kiihtyvyys oli mieletöntä 0-250kmh, sen jälkeen viisari ei liikkunut tarpeeksi nopeasti tehdääkseen minuun vaikutuksen wink.gif
Master_Of_Orion
dEnA: Ei Enzokaan voi mitään sille nyrkkisäännölle, että ilmanvastus kasvaa nopeuden neliössä, toisin sanoin kun nopeus kaksinkertaistuu niin ilmanvastus nelinkertaistuu...

Mutta kovaa suoritusta saa ja pitääkin autolta odottaa, jos se on nimetty itsensä Commendatore Enzo Ferrarin, merkin perustajan, mukaan... smile.gif
Mikko Ha83
QUOTE(Master_Of_Orion @ 20 Nov 2008 - 22:43)
dEnA: Ei Enzokaan voi mitään sille nyrkkisäännölle, että ilmanvastus kasvaa nopeuden neliössä, toisin sanoin kun nopeus kaksinkertaistuu niin ilmanvastus nelinkertaistuu...

Mutta kovaa suoritusta saa ja pitääkin autolta odottaa, jos se on nimetty itsensä Commendatore Enzo Ferrarin, merkin perustajan, mukaan...  smile.gif
*

Aivan totta on tämä että silloin kun tulee kovaa on vaikeaa ajaa autoa, ja kun ei tulle lainkaan autolla ajaminen on nautinto.
Uni
ömm, kyllä se ilmanvastus kasvaa vaikka ei tuulisi ollenkaan.
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.