Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: galleria sekoilee
Motorfreaks Foorumit > Motorfreaks > Helpdesk / Palaute
Uni
eli muuten toimii ok, paitsi jokaisessa mun gallerian kansiossa on myös moden fiiatin 2 kuvaa, ja niitä kun klikkaa niin ollaankin yhtääkkiä moden kansiossa? piilomainontaa? tämä tapahtui 4:llä eri koneella mitä koitin.

ugh olen puhunut
dEnA
En osaa sanoa missä vika mutta tässä on jonkinlainen ratkaisu : Länk
Uni
jep, kokeilin jo tuotakin, eipä wörki. Ihme kyllä siis mulla näkyy joka kansiossa danin hiivatti. piilomainontaa ihan selvästi tongue.gif
dEnA
Elieli. Kyseessä ei olekaan Bugi vaan ominaisuus.

Vika oli siinä että suomennoksessa sana keyword oli muuttunut hakusanaksi vaikkakin olisi pitänyt olla avainsana.

Tämä kyseinen ominaisuus tekee sen että jos haluaa käyttää samoja kuvia eri albumeissa niin ei tarvitse ladata useita samaa kuvaa ja kuluttaa palvelimen kiintolevytilaa vaan tähän kohtaan laitetaan jokin yksilöllinen avainsana (esim. "HolidayTranssylvania2007WithBradAndJanet") joka on myös kuvassa, ja näin kuvan saa näkyviin niin moneen albumiin kuin haluaa !

Muutin suomennoksen niin että tulee selville että tämä kenttä ei ole hakusanoja varten !

Lisäksi otin vapauden poistaa kaikki avainsanat koska ne olivat selvästi hakusanoja. Käyttäkää vapaasti jatkossa(kin) tätä ominaisuutta, mutta nyt tiedämme mihin se on tarkoitettu biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.