Help - Search - Member List - Calendar
Full Version: Merkkiuskollisuutta..
Motorfreaks Foorumit > Muuta > Kuvat ja Videot
dEnA
En pidä itseäni mitenkään valtavan merkkiuskollisena kaverina, kuitenkin opin virheistäni ja priorisoin järkeä vastaan hauskuus ja haluttavuuskerrointa. Esimerkiksi Husqvarna oli hauska ja haluttava moottoripyörä kun taas vertaa sen Yamahan täysin vastaavaan yksipyttyiseen nelarikoneeseen jota minulla on ollut kahdessa laitteessa, niin yamaha on paljon järkevämmin suunniteltu huoltoa ajatellen. Ja huoltovapaampi (osaksi johtuen pienemmästä viritysasteesta).
Mutta asiaan, luin volkkarifoorumilla että jotkut ova tatuoineet VW ja muita VAG keulamerkkejä ihoonsa. Tämä on minusta täysin mielipuolisen sairasta (anteeksi vain jos täällä jollain on wink.gif, ehkä voit auttaa minua avartamaan näkemystäni), minun tajuntaan ei mene, miten joku merkki voi olla niin rakas, että sen haluaa ikuistettua omaan ihoon. Ellei nyt sit satu olemaan kyseisen merkin vastuullinen johtaja tms. Kuitenkin niin lähellä toisiaan ovat varsinkin konsernien sisällä, mutta myös konsernit keskenään. En nyt väitä että Lada kalinka ja Bugatti Veyron olisi samasta puusta veistetty mutta autoluokat keskenään.

Mutta bränditavaraa olen omasta mielestäni oikeutettu omistamaan ilman että minuun voi kytkeä minkäänlaisia leimoja. Ja haluaisinkin pyhittää tämä topicin sille mitä kaikkea Auto ja MP merkkien teettämää oheistuotetta olette ostaneet tai saaneet.

Itselläni lista on näinkin lyhyt
[attachmentid=84]
Sain emännältä synttärilahjaksi KTM kengät, olen aikasemmin lahjoittanut nuo Kawasaki tossut hänelle.

Lisäksi minulla on tällainen lempikahvimuki:
user posted image

Sitten minulla on VW beige takki, josta en löytänyt pikaisella etsinnällä gookelista kuvaa, mutta se on tavallinen takki jossa on yllättäen sydämmen kohdalla VW logo.

Näiden lisäksi on Yamaha racing tavaraa, crossi ajo-paita ja t-paita.

Muilla on varmasti enemmän.. Kertokaahan toki, voin arvata että esimerkiksi Master of orion juo aamukahvinsa teettämästään mukistaan jossa on rakkaan orionin kuva. Ja että Arilla on Saabin merkki lempilippiksessä wink.gifwink.gif
Master_Of_Orion
QUOTE(dEnA @ 5 Aug 2009 - 11:55)
...

Muilla on varmasti enemmän.. Kertokaahan toki, voin arvata että esimerkiksi Master of orion juo aamukahvinsa teettämästään mukistaan jossa on rakkaan orionin kuva. Ja että Arilla on Saabin merkki lempilippiksessä wink.gifwink.gif
*

biggrin.gif

Tuota, pahimmoilleen kun en ole kahvia tottunut juomaan, niin ei tuollaista mukia ole tullut hankittua. -Mutta ajatus on hyvä, pistetään hankintalistalle... wink.gif

No, varsinaisia oheistuotteita (saati sitten niitä tatuointeja) minulla ei ole, joskin Ford -avaimenperä (sattuneesta syystä) löytyy, sekä kännykässäni on taustalla kaverini näppäämä kuva Orionista. -Enhän minä sitä raaskinut sieltä poistaakaan, vaikka harva tuon ikäisiä ja mallisia autoja arvostaa... biggrin.gif

Muita Ford-aiheisia esineitä minulla ovat mm. Ford-keulamerkki (Siltä varalta, jos sen joutuu uusimaan) ja esim. toinen 1,6 dieselmoottori varastossa varalla, joka odottaa jotakin käyttöä. -Pitäisiköhän tuosta tehdä pöytä, kuten olen joissakin paikoissa nähnyt tehtävän... wink.gif

Mitä tulee tuohon merkkiuskollisuuteen, niin kaipa se kumpuaa osaltaan siitä, että jos kyseenomaisen merkkisillä vekottimilla on ikänsä ajellut (erityisesti vielä vanhaan aikaan, jolloin eri merkit olivat oikeasti itsenäisiä valmistajia), niin se jättää ihmiseen (muisti)jälkensä. Kuten varmaan onkin tullut toisinaan joissakin asianyhteyksissä puheeksi, niin oma sympatiani tuota Orionia, ja ehkä osaltaan koko Fordiakin merkkinä, kohtaan johtuu siitä, että tuon auton kanssa on tullut koettua monia reissuja ja siihen liittyy paljon muistoja... Ehkäpä siirrän sen jossakin vaiheessa jonnekin talteen odottamaan parempia aikoja. smile.gif

dEnA: Mitä tulee tuohon järjen priorisointiin, niin siinäkään ei kannata mennä liian pitkälle: Olen tavannut ihmisiä, jotka eivät ole uskaltaneet ollenkaan toteuttaa haaveitaan, mistä on seurannut myöhemmin kaihoa ja katumusta. Myös liiallisessa unelmien jahtaamisessa on haittapuolensa: Elämänsä saa äkkiä kulutettua sitäkin kautta, jos ei järkeä ole mukana. Kultainen keskitie taitaa olla tässäkin asiassa paras ratkaisu... wink.gif
Arrriii
Varsinaista merkkiuskollisuutta ei ehkä ole, saabista nyt satun pitämään mutta ei ole ainut automerkki. Saab pyyhkeen meinasin ostaa, mutta ei sitten tullut ostettua. Avaimen perät olen tainnut jossakin säilyttää, joka omistetulta automerkiltä oma avaimenperänsä biggrin.gif

Ei oo lempilippiksessä siis wink.gif örhm mitää en tunnusta biggrin.gif
This is a "lo-fi" version of our main content. To view the full version with more information, formatting and images, please click here.
Invision Power Board © 2001-2010 Invision Power Services, Inc.